Remember when i said i love you? Well i take it back

Hola! Halva dagen vart lite förstörd på grund av lite persnoliga anledningar, men Fannyt lyckades ändå få mig på bra humör sen! Har verkligen vart en skit vecka för mig, jag bara klagar och är sur.. Hoppas helgen blir bra! Min tåg var en halv timme sen så missade även min klipptid. Fick en tid nästa vecka, men var verkligen taggad på att klippa mig idag.
 
Vet inte om jag ska skriva lite på en idrotts uppgift nu eller om jag ska va nöjd med den.. Annars så är ongera här så ska gå och dricka lite kaffe med dom :)
 
 

Kommentarer
Postat av: barry

goaa bröö

Svar: kul du
cecilia

2012-10-04 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0