Önskerubrik: Mina 5 absolut favorit artister/band

 Okej, så detta är en himla jobbigt att bestämma. Musiken är det som betyder mest i mitt liv och jag lyssnar på många olika band. Jag har även en tendens att bli lite besatt av band. Det är mina älsklingar helt enkelt. (sorgligt) Så att ranka vilka som är min topp 5 är fan inte lätt!
 
 
 
 
Att mitt absoluta favorit band är My Chemical Romance kommer nog inte till någon stor förvåning. Det är dom som har format mig. Det är dom som får mig att leva. Puss guys.
Lyssna på: I'm not Okay, Headfirst For Halos, Cancer
 
Resten av mina favoriter kan jag inte säga vilken ordning det är, för älskar dom ungefär lika mycket. Så här kommer dom i en slumpordning!
 
Så då har vi All Time Low då. Deras musik blir jag bara så sjukt glad av varje gång jag hör den. Killarna i bandet är ju så sjukt roliga också och snygga..
Lyssna på: Jasey Rae, Dear Maria Count Me In, Weightless, Coffee Shop Soundtrack
 
The Used är ett band som har hängt med i mångamånga år. När jag först lyssnade på dom kunde jag inte ens uttala deras bandnamn.. Hehe ja
Lyssna på: Taste Of Ink, Box Full Of Sharp Objects, I'm A Fake
 
 
You Me At Six är ett brittisk band som är sjukt awesome. Lyssna så förstår ni.
Lyssna på: Underdog, Liquid Confidence, No One Does It Better, Loverboy, Finders Keeper
 

Sist men absolut inte minst har vi Simple Plan. Dom har också varit med så länge att jag inte kan minnas tiden utan dem.
Lyssna på: Addicted, Perfect World, Crazy, Perfect, I'd Do Anything

Kommentarer
Postat av: barry

önskerubrik: mina bästa läppstift (minst 3 max 10) :)

2012-10-24 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0