I know them, i just haven't met them in person.

Var hur mycket folk som helst nere på törge igår. Gick fan knappt å röre sig. När jag kom hem från stan käka jag, duscha, sminka Josse och sen gjorde iordning mig själv. Sen stack vi ner till Jem. Var faktiskt riktigt kul där! Det var inte så mycket folk nere på stan som det var förra året, men det var kult för det. Jävligt kallt bara! Låg och frös under täcket hur länge som helst efter att jag kommit hem.

Nu chillar jag framför skräckfilmen Smiley, Shane Dawson är ju med i den! Shane Dawson är för er som inte vet en väldigt känd youtuber. (bäst♥) Ska bara ta det lugnt idag så kanske vi hörs sen. Pussen
 

Kommentarer
Postat av: erikaaaaa

HAHAHAHA snökulan

2012-10-14 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0