I hang you up and then I pull you down.

Josse fyllde år igår så vi käkade lite mat och sånt. Sen åkte jag med henne till Bea så sminkade jag dom och lite sånt. Hihi, kul och sminka. Mötte sen Rebecka och Viola och gick med dom till Linnea. Blev en kul kväll! Stack från Linnea rätt tidigt och gick till Jonathan ett tag innan vi drog in till stan. Det var jävligt kallt kan jag säga! Slutade med att jag och Johanna sov hos Michelle.
 
Gick till Bea typ vid tolv imörse och har hängt där typ tills nu. Vi ska ha kalas här om några timmar så jag måste väl hjälpa till och baka lite nu antar jag. Måste duscha och fräscha upp mig lite också känner jag. Hehe. Ska bli kul och se pika sen♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0