Sticks, stones and techno.

Hej! Blev en kång dag i skolan idag. Gick inte från skolan föränns halv åtta och var hemma vi nio. Tågen mellan karlstad-kil är inställde hela helgen så var tvungen att åka fucking buss. Varför jag var på skolan så länge idag var för att vi hade Öppet Hus och jag var med och hjälpte till. (man får ju faktiskt en bio-biljett)
Ligger i min säng nu, trött och fryser. Ska smörja in mig så det luktar lite gott och sen krypa upp under täcket och titta på lite youtube videor. Men ska faktiskt sova mer än dom 3-4 h jag sover dom flesta nätterna, för imörn har vi ett till nationellt prov! 3 på en vecka liksom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0