Fått en kompis.

Jag skrev ett inlägg igår som tydligen försvann, fuck you. Slutar före tolv idag, ska bli gott. Följer med Fanny in till stan och tar sen bussen till Örebro. Mitt tåg från Örebro till Västerås går inte förän klockan fem, men det var längesen jag var i Örebro så då kan jag väl hänga där ett tag? Kuligare än att hänga i Karlstad... Jaja, ska se om jag hittar ett par jeans där som jag kan ha i helgen. Har ju isöndur alla mina svarta hela tiden. 
 
 
Hihi, vet inte hur det kommer bli med uppdateringen i helgen. Har ju alltid mobilen att blogga ifrån om jag inte tar med mig datorn till Stockholm. Ska bli så himla kul! Ikväll så ska jag, Josse och Robert se Breaking Dawn. Alla säger att den är bra, så längtar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0