Nice to meet you.

Hej finingar! Vilken bra dag det varit idag! (Om vi skippar matte provet då vill säga.) Jag var helt dö trött först när jag vaknade, men kom igång rätt snabbt. Jobbade till och med på slöjden, vilket jag aldrig brukar göra. Började med mina shorts och dom är nästan klara. Sen så har bara alla vart så glada tycker jag!

Jag sitter hemma nu och tittar på sista avsnittet av 90210, vi käkar lite senare än vanligt idag. Och vet ni varför? Daniel ska komma med sin bebis så jag får se den för första gången :))))) Ska bli så himla kul, jag älskar bebbar. Hihi.. Vi hörs sen, pussis


Kommentarer
Postat av: Annika Soulcityguide

Hej! Philosophy finns i Sverige på www.cowparfymeri.se men de har tyvärr en fraktavgift på 70 kr. Annars kan man ibland hitta Philosophyprodukter på www.strawberrynet.com. De har ingen fraktavgift!

2012-05-15 @ 22:50:41
URL: http://soulcityguide.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0