Keep your mind.

Dagen har varit...... konstig. Har varit på konstigt humör hela dagen inte varit mig själv. (jag lovar jag är inte såååå cepe som jag var idag, typ i bibblan.......) Jaja, så bra om alla bara kan glömma jag idag? Heheh, kanske?Puss..
Har precis fikat sockerkaka med Marika och Linda. Annars ser det inte ut som det kommer hända så mycket mer idag. Jag är så jävla sjukt trött och bea kunde inte träna med mig idag. Ska försöka och inte sova alltför länge så jag inte kan sova inatt igen. Nu ska jag se nyaste Desperate avsnittet som är det sista inför finalen, vilket menas med att det är näst sista Desperate avsnittet för alltid!! :(((((((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0