IsaDora Perfect Lipliner 35 Tropical Pink

Var inne på Kicks en snabbis efter skolan idag för att kolla in några läppennor från IsaDora. Dom som kom ut i IsaDora's sommarkollektion Papagayo sålde ju slut på direkten på Kicks.se så jag kände att jag måste skynda mig ner på stan och kolla in dom. Det var väldigt smart gjort för Mandarine var slut såld och av Tropical Pink fanns det bara en kvar. Som tur var så var det 35 Tropical Pink jag ville ha så köpte den!

En snygg rosa färg har den som blir perfekt på sommaren.
Den funkar att fylla i kontuerna under ett läppstift eller för sig själv över hela läpparna med et läppglans över. Kan bara säga att jag älskar den, absolut värd dom små 69kronorna som den kostade!



Kommentarer
Postat av: Frida (Pygmeisk)

sv: Haha vad söt du är, det blir fler videos framöver så du slipper sakna dem hihi

2012-05-28 @ 20:28:45
URL: http://pygmeisk.blogg.se/
Postat av: Karin

Grymt fin färg. Den ser väldigt sommrig ut

2012-05-29 @ 10:45:11
URL: http://mejkme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0