I washed up, fixed up, picked up.

Tjeeeeeeeenna :) Dagen har ju varit skön! Vi hade håltimme lektionen efter lunch vilket betyder att ci fick lång lunch! Jag, Emma och Emma stack hem till Emma och hade det gött. Vi satt och solade i våra undies ute i solen och käkade pizza. Muuusigt. Men sen när vi kom tillbaka till skolan vardet väl inte lika roligt, för där var det ju värsta vattenkriget! Jag kan säga som så att ja, jag blev lite blöt.
När jag kom hem var jag blöt och frös som fan så kröp in under mitt täcke och frös. Jävligt smart att inte gå ut va? Har värtsa ångest att jag missade massa bra soltimmar :(( Sen stack jag och spinnade med Bea.. Var kul, för det var väääldigt länge sen! Men nu måste jag plugga lite franska, för kom precis ihåg att vi har prov imrön.......... kulkul


Kommentarer
Postat av: Frida (Pygmeisk)

sv: Haha, verkligen? ;)

2012-05-22 @ 23:21:13
URL: http://pygmeisk.blogg.se/
Postat av: J

En torrolja är mer "torr" i konsistensen än en vanlig olja, den torkar liksom in mycket snabbare och blir inte kletig. Därför kan man även ha lite i håret osv utan att det blir fettigt :)

2012-05-23 @ 00:45:41
URL: http://myhomeboyjesusfuckedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0