Wow.

Träningen gick sådar idag. Jag försökte, men det märktes att kroppen var helt utsliten. Måste börja fixa det här med dygnsrytmen igen. Jag hade en bra dygnsrytm iprincip hela lovet, men sen fucka jag upp den på helgen.. Men nu har jag toge mitt kvällsmys som består av varm macka och . Alltid gott med kvällsmat/frukost. Jag och Linda sitter och tittar på bb nu, tror reklamen snart är slut så bye bitch.

Köpte den här parfymen i sommras. Den luktar sådär, men får så många härliga minnen av den!


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: NÄÄÄÄ?! han hade jag inte ens en tanke på! :O jag tänkte typ att det skulle sluta med att det var mary alice som inte alls va död utan hon bara smög omkring i buskarna och hjälpte tjejerna typ. hahaha

2012-03-07 @ 07:06:12
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

hejsan, jag tänkte bara höra i fall du är intresserad av hur man hamnar på blogg.se's mest aktiva? :)

2012-03-07 @ 19:16:44
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0