Because the only hope for me is you, My Chemical Romance.

Idag är det exakt ett år sedan dagen med ett stort D var. Dagen som varit den bästa i hela mitt liv. Dagen då jag var så lycklig att jag att jag inte kände något. Dagen jag aldrig glömmer..
Jag kommer ihåg allt från den dagen samtidigt som jag inte kommer ihåg något. Jag tror aldrig att jag skulle kunna känna samma känsla. Även fast jag skulle gå på en till mcr konsert så skulle det aldrig vara samma sak som den första konserten med ens all time favorit band.
Jag tror inte det är så många människor som förstår hur jag känner det här. Ni tänker nog bara, so what en konsert? Men för mig är det så mycket mer och jag ligger här och griner när jag skriver det här. Inte för att jag är ledsen utan av lycka och saknad. Jag vet inte hur många år jag har tyckt om mcr riktigt, men det spelar inte så stor roll. Även fast jag knappt förstod texterna när jag började lyssna på dom så var det något som hände och jag var fast. Det första och enda bandet com jag någonsin kommer att älska så mycket.
Fyra skivor har släppts, tre dvder och en antal böcker. Kanske kommer det en skiva till sommaren, vem vet? Men vi fans vet ju att my chem aldrig skyndar sig med sin konst och att dom hellre släpper något dom är helt nöjda med än något som bara är halv dant för att det ska vara i tid. Även fast det är jobbigt att vänta är det helt klart värt det.

Fuck jag skulle kunna sitta och skriva hela dagen men nu får det vara nog, puss från eran killjoy numer one.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0