You make me feel so alive.

Fan vilken skön träningsvärk jag har idag. Vet inte varför riktigt, tyckte inte jag körde sååå hårt på cxen igår. Kanske gjorde det ändå? Har varit en himla skön dag iallafall. Vädret var lite mulet när jag gick upp men klarnade att upp. (Har jag bleve en fucking väder bloggare nu också?:S)

Vi hade håltimme första timmen vilket var väldigt skönt så jag fick plugga lite på religons provet. (Ovanligt att jag somande när jag skulle plugga igår...) Kändes faktiskt ganska bra på provet. Sen har dagen bara varit chill. Kom hem för ett tag sen och funderar på om jag ska gå ut och sätta mig ett tag innan jag ska träna. Men tror solen gick i moln nu.. Jaja puss pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0