The best memories.

Vädret var jätte skönt igår så satt ute länge med en Sophie Kinsella bok. Sophoe Kinsella har så himla många bra böcker! Sen stack jag till Mikaela. Vi chillade mest och gick och käkade på paradiso. (tror de heter så? är inte så jävla hype på pizzerior.)

Vädret är ju strålande idag också så har suttit ute i solen i två timmer med den engelska versionen av första gg.
Jag tycker ibland faktiskt att det är roligare att läsa på engelska än svenska faktiskt... Men jag tröttnade efter två timmar och nu sitter jag inne framför datorn, inte bra... Kanske ska gå ut igen? Det har säkert bleve kallt nu... Får ringa Josse tror jag så får hon komma och göra lite lunch! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sämst uppdatering nu.

2012-03-02 @ 23:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0