Thats just thypical.

Höcket skönt väder det var idag då! Det klarnade ju verkligen upp nu, jag frös ju inte när jag gick i shorts på stan ens!  HappyCHEY:D

Även fast jag är glad och pigg nu så var jag jävligt trött på skolan idag. Alla är så lesamme och jobbiga bara... Jag följde med hälsa & motion gruppen på lite pump efter att jag slutat. Var ju inte riktigt lika jobbigt som det vanliga, men det kändes att. När jag väntade på bussen gick jag in till Bea som jobbade ett tag. Trevligt de! Funderar på vad jag ska hitta på nu, är ganska sugen på att ta en liten springtur. Men kanske får vänta tills solen försvinner litte iaf ;)

Men först ska jag äta våfflor med stooora familjen! (Vi är faktiskt ganska många ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0