Did I grow up according to plan?

Vet att det blir mycket musik i mina blogg ibland. Men musik är så stor del av mitt liv så då blir det så :)

Det jag tänkte skriva var bara att Simple Plan's första bebis fyller tio idag! Det tycker jag är väldigt kul eftersom den skivan har varit ganska så mycket spelad under åren. Den har många bra låtar och dom har det där soundet då som jag gillar. Ni vet det där som banden alltid har innan dom slår igenom och signar sig till stora skivbolag? Men jag tyckte ändå att deras nya skiva var rätt skön. Absolut mesigt, men ganska skönt ändå :)

Här får ni en av SP bästa låt, och såklart från skivan No Pads No Helmets Just balls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0