Det

Hej! Dagen var lite stressig, men jag överlevde att. Gick med Julia till stan efter skolan för att fixa lite små saker. Sen gick jag till gossip och fräshade upp mitt hår med en klippning. Kan väl inte säga att det blev så stor skillnad precis.. Men det slitna är borta och det är ju skönt. Efter att jag klippt mig stack jag snabbt hem och käkade innan jag stack till hk och  körde två pass. Det fick bli cx och intervall idag :)

Har hängt här hos Johanna sen hela kvällen. Vi har stekt pannkakor och sett på film. Typ. W/e. Hehe.. Är bara jag och Johanna kvar här nu, tror vi ska inleda hennes födelsedag med en gammal film Föräldrafällan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0