i'M SORRY

Friday, friday, finally friday! :)

Gjorde inget särskilt igår som vanligt. Chillade, pratade med min syrra som åker utomlands idag och självklart kollade på Big Brother! Det är ju bara 2(!!!!!!!) avsnitt kvar nu :( Kommer sakna det... Kanske kan försöka att börja göra något vettigt hehe..

Skolan idag har fan vare chill. Käkade glass på hemkunskapen, failade på biologin, fick tillbakan prov som jag var jävligt nöd med och slutade tidigare än vanligt! Daniel kom och hämtade mig. Ongera kom precis samtidigt som mig hem så ska väl kose lite med dom hihi.. Njuta av tystnaden tills damp linda kommer hem ;)

orkade inte en vanlig pose bild idag HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0