Never have been one to write it down

Hey guys! Skön morgon jag har haft. Eller morgon och morgon men ni förstår. Tycker inte fredag den 13 verkar vara en otursdag än så länge. Käkade bagels till frukost, gottgott! Men strömmen gick i halva huset så jag fick gå upp till mitt rum med brödrosten, för där funkade det haha..
Sen satte jag på All Time Low Straight To Dvd (alltså en konsert med dom) och har suttit och spinnat i drygt en timme nu. Så jävla gött.. Det rinner av mig som fan och musiken var ju perfekt! Ofta när jag sitter på pass stör jag mig nämlingen så mycket på musiken. Som igår var det en blandning av Absolute Hits 5 och Schlagerfestivalen 2007 ...
 

Kommentarer
Postat av: Beauty Tools

Svar: Ja det ska bli roligt :)

2012-07-14 @ 09:49:19
URL: http://beautytools.bloppfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0