cause you know that you got more

Hej! vet att det var lite dåligt av mig att inte skriva någon förklaring till varför jag inte bloggat på en vecka. Men förra lördagen stack jag iväg till Öland med Mikaela för att vara där i en vecka. Det blev lite stressigt med allt och jag skrev aldrig hejdå hheeh..
 
Men vi har haft det skit bra där! Vädret har varit underbart och vi har stekt massor, käkat glass och badat! (Eller jag doppa aldrig hela mig men hehe) Jag har faktiskt tränat varje dag också. Trodde aldrig jag skulle klara det när jag var på semester men det har faktiskt varit skönt att springa på morgonarna.
 
Vi har gått upp ganska tidigt hela veckan så jag vaknade vid tio idag. Gick ner och gjorde iordning frukost och gick ut i solen och satte mig och läste ut hunger games. (Låna trean joahnna?) Ser ut som det kommer bli skönt väder idag så kanske får fortsätta att jobba på brännan? Hehe  pusss
 
(funkar inte att lägga in mina bilder så får ta bilder från insta)
 
 

Kommentarer
Postat av: charlotte

vart är dom sakerna på sista bilen från? :-)

Svar: på en glasskiosk på böda sand:)
cecilia

2012-07-30 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0