Take me I'm alive.

Lördag.. Jag är trött.. Sitter och lyssnar kerrang! men största leendet för Planetary (Go!) kom precis på. Ibland kan dom att. Har spenderat morgonen med att äta en stor god frukost och druckit te. Blåbärste är min nya obsession. Trodde aldrig att det skulle vara så gott! Har inte ens druckit kaffe idag.
Har även hunnit med att göra rent huden med lite olika saker. Har fått in det till en vana på morgonen nu och det är ju super bra! Men det kommer jag ju aldrig hinna med när skolan börjar. Kanske kan göra på kvällen då istället? Får hitta något bra sätt, vill verkligen ha bra hy!

Ska gå och skölja av mig nu och se om jag kanske ska hoppa in i duschen, vi får se helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0