No idea.

Försov mig imörse för första gången. Men eftersom jag är snabb som blixten hann jag till skolan i tid. Skoldagen gick snabbt. Den brukar göra det på fredagar! Josse kom och hämtade mig på skolan. Var härligt så jag slapp vänta på den jädrans bussen.. Micshit följde med mig hem och åt upp våran mat. Hehe kidding with ya, hon är så snäll.
Vi åkte till andra sidan klockan sex, precis som alla andra fredagar. På mitt rum väntade en varg under mitt täcke. Snart har jag en hel fucking flock! Käkade lite mumsig frozen cheesecake och kollade på I Taket Lyser Stjärnorna innan vi drog in till stan.
Gick ut ett tag, men det var väldigt kallt så vi gick snabbt in igen. Mös under Micshits täcke tills Josse kom och hämtade mig. Nu sitter hon, jag och Robert nere och tittar på The Descendants. Eller kollar och kollar, har inte kollat så jävla noga än eftersom jag är en sån duktig bloggare ..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0