London calling!



Har jag sagt hur mycket jag längtar tills jag ska till London? Har ju bara varit där en gång innan, och då levde det ju verkligen upp till förväntingarna! (Även fast jag var där en vecka innan forever 21 öppnade på oxford......)
Har såå mycket på min shopping lista! Inte så mycket kläder än men..
Smink däremot ;) Vet så mycket jag vill prova! Sånt som inte finns i Sverige och även sådant som är sjukt mycket billigare än i Sverige. Ska försöka och kontrollera mig själv när jag är där, hur det nu ska gå. Har ju faktiskt inte hunnit spara pengar så länge, fick ju reda på att vi skulle åka på julafton!

Någon som har tips på vad jag borde göra när jag är där? Har redan åkt London Eye och sådant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0