When you came to my defense.

Var nere på stan förut en snabbis. Kollade på sjukhuset så jag inte har streptokocker (puh, hade inte!), var på kicks och hämtade en bok på skolan. Sen har jag sovit och sovit. Känner mig dock inget bättre. Marika skrattade åt mig för jag låt tydligen mycket när jag sov. Kan jag tänka mig, för har ont i typ hela kroppen ;)
Var precis hos Sofia också och hämtade en väska jag skulle få låna, så snällt av henne! Nu kommer jag kunna ha himla mycket i handbagage.. Hon fick sig nog ett gott skratt åt mig för jag var ganska borta. Nyvaken och utan linser. Nu ska jag fortsätta vila, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0