Feb. 28, 2012

Blev en chill dag. Vi satt ute hur länge som helst. (För länge.) Erika hade med sig massa fika, så vi hade en mysig picknick på soldäcke med god fika. Vi försökte intala oss att det var varmt och skönt, men till slut satt vi och frös som innihelvete. Har fått mycket skratt som man alltid får den konstiga ungen!

Körde lite terräng själv fast jag inte hade någon lust. Trodde jag skulle sitta och i ha någon energi som sist jag körde spinning, men jag körde som fan. Det var hur gött som helst och jag hade den sköna känslan i kroppen när jag låg runt 88. Nu ska jag vila lite, puss :)




Kommentarer
Postat av: malin

åh picnic :D

2012-02-29 @ 18:28:56
URL: http://eightypercent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0