New in.

Så..... är ni nyfikna på vad som fanns i paketena? Nehe.. Skit it då, jag visar ändå.

Den första saken var min Morrocanoil! Har velat haft den oljan hur länge som helst, den var ju så jävla hypad förra året.. Men nu klickade jag äntligen hem den från feelunique. Har inte testat den än, men det kommer säkert en uppdatering om vad jag tycker om den. Den kostade ca 330kr/125ml. Det är alltid gratis frakt från feelunique.




I det andra paketet låg min andra efterlängtade bebis och det är, Urban Decay Naked 2 Palette! Är så himla superduper nöjd att jag äntligen har den! Det är en ögonskuggspalett med mest naturliga färger, men man kan såklart göra någonting mer dramatiskt med den. Det följer även med en mini läppglans i färgen Naked. (passande?) Gosh vet inte vad jag ska säga mer än att jag ligger och myser med den nu. Mina bilder suger så vill ni se bättre bilder/swatches på den så kan ni ju bara googla ;)
Ca 360kr på BeautyBay med 10% rabatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0