NOTD LA Color Mega Watt

Jag har aldrig varit intresserad av ett nude nagellack innan för jag tycker det är kul med färg! Det har absolut inget med att göra att min naglar klyver sig värre än en fjortis tuperade hår. Mobba mig nu inte får mina fula nglar för jag försöker faktiskt ta hand om dom bra.

Men nu när jag var i London tänkte jag faktiskt att jag skulle köpa ett nude nagellack och det fick bli det här. Det blir väldigt naturligt och fint med lite guld skimmer. Tyvärr går det knappt att fånga på bild. Sjävla lacket är lätt lackat och borsten är bra. Det torkar snabbt så inte ens jag hinner förstöra det. Gillert!


Kommentarer
Postat av: mimedus

Samma gäller mig, har mest färggranna lack för nude är ganska tråkiga (detsamma gäller vita eller pärlemorvita lack):)

2012-02-25 @ 13:53:13
URL: http://mimedus.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0