Wooaha

Spenderade kvällen hos Ola igår med fina kompisar :) Sov läääänge imörse och började dagen så som jag gillar den: videor+massa kaffe+god frukost! Nu har videorna tagit slut och jag sitter och lyssnar på You Me At Six. Ett av mina favorit band :( Musiken tar över mitt fucking liv. Lyssnar på gossip nu för jag vet vad Josh Franceschi tycker om den. hehehohohmoahah
 
Hihi, titta vilket fint collage the used la upp igår! Titta på bilden längst ner i mitten, hon med lila hår är Lina (#1 i kön) och precis ovanför henens huvud tror jag det är jag när jag står och pratar med Bert? Svårt och säga.. Men om man zomar in ser det ut som mitt röda hår och den där svängen jag alltid har i håret..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0