Smink shopping.

Guys.. Jag kom precis på att jag har inte visat vad jag shoppat på sista tiden! Kläder är tråkigt att se + att jag inte köpt mycket kläder, so I'm gonna show some of the makeup! Lite har jag på andra sidan så jag tänkte jag kan visa sminket jag köpte i Stockholm och några fynd jag gjorde idag :)
 
 
Så det enda sminket jag köpte var på MAC och på Sephora. Som ni vet gick jag på en konsultation som kostade 600kr och då fick man välja produkterför det värdet. Det enda som jag var helt säker på att jag skulle köpa Nicki Minaj Viva Glam Lipglass. Sen när hon sminkade mig använde hon sig av 'The perfect cheek' blush från Marilyn Monroe kollektion och jag gillade hur det såg ut på mig så ett sådant fick det bli. Innan hade jag bestämt mig att jag inte skulle köpa något till läppstift, men råkade plocka upp Shy Girl som är en peachy nude. Sen åkte vi även till Åhlens City, där dom säljer pro grejer, och köpte Woodwinked i pan form.
 
Sephora köpte jag den välkända och enormt hypade Make Up Forever HD foundation. (än så länge älskar jag också den!) Och en mini parfym som luktar jordgubb :)
 
 
Idag så gick jag och Fanny in på Sun City Outlet bara för att ta en snabb titt på deras smink. En kompis sa att hon köpt en Wet N Wild palett där för ett tag sedan och självklart ville jag också ha en.
 
 
Så för 40kr käpte jag Nelly Earth paletten. Har velat haft den länge och har hört bra om den, så ska bli kul och använda den. ungefär 3 ögonskuggor var trasiga, men det var det värt!!
 
 
Sen fanns även wnw paletten Comfort Zone med en trasig ögonskugga. 10kr fick jag betala för den, åh nästan ruinerad där. Sen den sista och roligaste saken jag köpte.... Too Faced Candlelight! Denna highlighter har de flesta hört talas om va? Hittar faktiskt inte ett enda fel på den och kan inte förstå hur jag fick betala 60kr för den istället för original priset som är 295kr.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0