Önskerubrik.

En önskerubrik som jag fick för ett ganska bra tag sen var att jag skulle skriva ett inlägg om hur bra Barry är. Då kanske jag ska börja med och skriva vem Barry är. Barry är då min vän (även känd som Fanny Axelsson) som jag har känt i ett par år och nu går i samma klass som.
 
Vi kan ju börja med hur namnet Barry kom fram. Jag och Fanny spenderar ganska mycket tid på tåget då vi pendlar tillsammans till skolan och på tåget brukar vi då se på endel filmer/serier. En serie som vi började titta på för ett tag sen var Misfits. Båda älskar serien obeskrivligt mycket. En stor anledning till att den är så bra är på grund av en karaktär som heter Nathan. I en scen i serien då han håller på att dö skriker han då till sin kompis Simon: Save me Barry! Så en sak som är underbar med Fannyt måste ju då vara hennes smak på filmer och serier men även humorn. Jag tror inte alla skulle tycka den serien är rolig, men vi båda två avgudar den och tycker den är hur kul som helst.
 
Ett annat sätt den är bra på är dens sätt att klaga på mig. Barry är otroligt bra på att hitta saker att klaga på om mig! Allt från att jag alltid är sist ut ur klassrummet till att jag sjunger för mycket. Jag menar, ingen av dom där sakerna är väl störande? Eller? Jaha? Okej... JAja.. käft
.
Så Fanny, jag kände att jag får väl försöka att skriva detta inlägg när du till och med hotar med gul lampa. Men tyvärr är det inte så lätt att skriva detta inlägg så det får bara bli så hära för nu. Du får kommentera om det behöver kompletteras sen då. Bye.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0