Lite mer som du.

Igår efter skolan åkte jag ut till Ikea och mötte upp mamma, Bea och mormorn. Vi gick runt där ett par timmar och tittade. Dom käkade julbord, men jag strejkade och åt den klassiska pommes frites, köttbullar och bearnaisesås. När vi var klara gick vi på Bergvik en snabbis också. Jag började tyvärr må dåligt och fick huvudvärk, så var väl inte det roligaste sällskapet. När jag kom hem var jag helt slut och la mig i min säng och försökade sova.
När jag vaknade imörse mådde jag PISS, tog tempen och visst hade jag feber. Så la mig och sov igen och sov till och från till klockan två ungefär. Mamman kom och hämtade mig och nu är jag på andra sidan. Har typ sovit sen jag kom hem för har mått så dåligt..
Men nu börjar tabletterna funka och jag känner mig ok. Kulkul att spendera min sista dag så här. Men senare idag kommer Josse och då ska vi äta någon speciellt. Hehe. Jag lär ju lägga upp bilder på det. puss
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Följa varandra via bloglovin? :) (om du har förstås)

Svar: nope! Jag följer bara bloggar jag faktiskt läser. But feel free to follow me if you like my blog
cecilia

2012-12-20 @ 18:35:45
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0