like ghost in the snow.

Sitter i skolan nu och är jätte trött. Råkade sova hela vägn på tåget så nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna. Hade ju tänkt att skriva min rapport inatt, men jag lyckades skjuta upp det en gång till. Den här gången på grund av Alfie, Suburgutory och FINALEN AV GOSSIP GIRL! Så glad blev jag när den äntligen fanns att ladda ner strax efter tre inatt. Känns lite sorgligt att hela Gossip Girl eran är över dock. Men den är ju inte alls lika bra som den var 2007, så det kanske var för det bästa.
Börjar fundera på vart dom i min klass är. Hur virrig är jag egentligen, har jag gått fel nu också? Äh vi börjar inte föränns om en kvart så dom kommer nog strax. Puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0