hello

Hej! Så igår var det första dagen i skolan. Har inte så mycket att säga, vill inte få en negativ atmosfär här ;) Nej då men det går bra. Hehhe.... Vågade mig ner till gymmet ensam sen också! Tyvärr så glömde jag mina skor hemma, så tog en promenad hem och en springtur sen.
 
Idag så började lektionerna mer på riktigt. Inte så kul men nu har man ju fått sett lite hur det är eller vad man ska säga? Fick sluta lite tidigare vilket var skönt så jag fick komma hem tidigare. Fick äntligen träffa ongera idag :) Sen fick det bli en promenad ut till vik och titta på Lindas fotbolls match. Nu har vi bara chillat framför Fruuuuarna och ska försöka somna tidigt. pusssssssss:)
 

Kommentarer
Postat av: Åslund

Varför har du blivit så dålig med att uppdatera?

Svar: sry
cecilia

2012-08-26 @ 05:19:00
URL: http://mifforiff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0