Skön bild.

Hej! Nu är lovet redan över och jag är tillbaka på andra sidan och jag känner hur rutiner smyger sig på. Lovet har gått aldelles för fort och jag har inte fått något gjort. Fast jag har inte precis haft något vettigt jag skulle ha gjort heller. Men det är tråkigt att skolan börjar igen, nu börjar längtan efter sommarlovet. Någon som har koll på hur många veckor det är kvar? Två månader ungefär va? Skönt! Visst det är ju några nationella och skit, men jag är inte särskilt nervös. Det går som det går! Jag har nämligen precis fått reda på att jag är preliminärt antagen på teknik. Så nu gäller det att inte sänka mig men ändå försöka höja mig lite. Hoppas ni haft ett bra lov och mår bra! Puss på er sötisar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0