Does that hurt?

Hej har alla haft en slapp dag eller? Söndagar brukar för slapp dag för mig i varje fall. Stack till Challa ett tag förut med Bea och Micke. Jag shopppade inte precis mycket, men trevligt för det. När jag kom hem stack jag ut och övningskörde med mamma. Riktigt jävla kul! Vi körde inte alltför länge, men det räkte. Har inte kommit ut på vägen, utan bara snurrar lite typ.. Kan vara kul för det ;)
Var jag som stod för maten idag också, det fick bli kyckling och nudlar. Me like. Var väl inte alltför populär dock, men det är lugnt haha.. Biches u know, aldrig nöjda. Har kört lite med Paul nu också. Vi körde inte så länge heller, men jag kommer ju igång iaf!

Nu ska jag sova eller något, kanske deppa för att det är måndag och skola imörn :( (måndag+skola=bild!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0