You only live forever in the lights you make.

Jag känner mig så snygg, fräsh, spännande, söt, eeh ja kan någon komma på något mer ord att beskriva mig med?
Jag måste (är) ha varit helt slut för har sovit tills nu. Klarar knappt att hålla ögonen öppna nu men. Har kollat på Country Strong. Trodde den skulle vara mycket bättre än vad den var. Kollade även på Something Barrowed igår kväll. Nej den var inte heller bra. Kom igen folket ge mig något bra filmtips! Klarar inte av dessa dåliga filmer..


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: roligt at du är med och tävlar om smycken från Live Loud :)

2011-09-20 @ 21:06:20
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: fannyaxelsson

typ never say bever är sjuuuuuuukt bra ;)

2011-09-20 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0