Will she be mad if I don't?

Fanny, jag älskar när du kommenterar! Haha.

Dom flesta tänker väl usch när dom hör kålsoppa? Inte jag, jag älskar det! Jag och Johanna pratade om det igår av någon anledning? Jag blev iallafall väldigt sugen på det och tvingade mamma att göra det idag. Smarrigt blev det!

Måste snart sluta att chilla och börja packa. För en gångs skull kanske jag ska göra det i lugn och ro istället för att bara kasta i något sista sekunden ...;) Men det kommer väl inte hända. Klockan är redan över halv och vi ska åka om mindre än en halv timme eftersom Josse ska med tåget. Puss..


Kommentarer
Postat av: fannyaxelsson

jasså det gör du, då ska jag komentera allt! jag är anonym stalker.

2011-09-18 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0