That you only hear the music

Tjenna mellan benna alla ekorrar!

Kyligt det är nu för tiden ..:( Och oktober har inte börjat ens? Herrgud.. Fan jag sitter och tänker som fan om det har hänt något roligt i skolan.. Vi hade bad idag, men jag trodde det var tisdag (Hallå med eller?) så jag hade inte med mig några jävla badkläder. Inte för att jag hade tänkt det heller dock. Badhus=Bebis kiss. Jag, Timo och Jocke fick gå runt på stan och fota lite istället.




På hemkunskapen gjorde vi en jätte god kött gryta. Min och Julias blev absolut totally bäst! Bad tom om receptet ..;) Tog bussen hem och av min stora förvåning var Malin här med ongera. Vi har hängt framför tvn typ? Daniel och Erika har också kommit nu, så nu är det fullt hus.



Kommentarer
Postat av: fannyaxelsson

såg jätte gott ut... kan inte jag få bli dagens "pervo blggläsare" ? ;)

2011-09-21 @ 18:41:23
Postat av: fannyaxelsson

såg jätte gott ut... kan inte jag få bli dagens "pervo blggläsare" ? ;)

2011-09-21 @ 18:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0