Robert Pattinson is the love of my life. Well after Gerard. And Frank.♥

Vem är inte gulligast och sätter sig och blogger på direkten hon kommer hem? Jo, cilla;)

Jag drog till Ola på förfest där typ alla var. Stack rätt snabbt ner till stan. Det sådär mycket folk, trodde det skulle va mer när vädret var så bra. Jag menar, har inte ens frysit! Skönt att det inte regner för en gångs skull. Var ändå en helt okej kväll. Inte super rolig men inte tråkig heller. Johanna var ganska glad..;) Hon sa till mig att jag skulle blogga om henne, så ja. Fick fan ont i huvudet av att åka virvelvinnen.. Glömde mina pengar hemma men johanna och micshit var gulliga och bjöd mig ♥

Nu ligger jag och ska kolla på How To Be och ska ta bort sminket. Jag och Johanna ska försöka komma upp tidigt till morgon så vi hinner träffa den saknad Fannyt :D
Så, so long and goodnight.

Och nej jag hittar ingen adapter så jag får lägga upp någon bild som ite alls har med inlägget att göra. Kanske en bild på Jonna? Såg henne jätte snabbt förut :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0