Lika a.. ehm, addict?

Så... Lennart var här med en tjej (dam, tant, kvinna?) som heter Lena idag. Hon är min handläggare, är 43 år sminkar sig med mycket kajal och verkar ganska down to earth och inte som en jobbig "soc-kärring".
Vad vi pratade om behöver vi väl inte gå igenom så mycket om här på bloggen.
Eller vad spelar det för roll egentligen, det är väl bara folk jag känner som läser bloggen? Jag är ju ganska öppen person, så då skulle jag ju lika gärna kunna skriva allt. Vi gick igenom några papper, pratade om samma saker som vanligt och drack kaffe. Typ.. Ja.. Alla möten ser ut så ungefär, tycker dom är så onödiga. Man kommer inte fram till något! Enligt moi iaf.

Har kollat på massa filmer senaste dygnet! Eller aah... massa och massa... 3st. Men har planerat att se fler? :$ Ingen av dom tyckte jag var OMG SÅÅÅÅÅÅÅ BRAAAAAAA men typ, jaja funkar väl att se. Några jätte roliga scener och några inte så roliga. Skriver inget specifikt av dom eftersom det är dom inte värda. MOHAHA



Förresten Fanny, keep up the good work. Love your comments! :D

Kommentarer
Postat av: fannyaxelsson

hälsa lena nästa gång att jag är din "rymm-kompis" ;)

2011-09-19 @ 20:39:05
Postat av: fannyaxelsson

hälsa lena nästa gång att jag är din "rymm-kompis" ;)

2011-09-19 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0