Just nu...

mini julafton! Visar strax vad jag köpt. Ja om ni inte fattat det så är det paket från e.l.f..



Fick även ett mejl från Rim & Bas att Lorentz kommit med en ny låt. För ett tag sen så var jag ganska så besatt av Lorentz & M. Sakarias sörrni... Då iallafall mejlade jag dom och frågande om dom skulle komma med något nytt. Dom svarade rätt fort och skickade mig en osläppt låt :O Dom kom iallafall ihåg att jag diggade dom och skickade en länk var jag kunde lyssna på den nya (osläppta) låten och skrev att killarna hänger i studion just nu. Är inte det kul då? Älskar Lorentz röst ♥ Så nu har jag två låtar som inte ni har ...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0