Is that your mom?



Tänkte visa dom produkterna jag använder varje dag till ansiktet. Okej, fuskar ibland. Men på ett ungefär..:)


Från h till v,
  • Rengörinslotion från Aco. Den är egentligen för torr hud, men funkar bra för mig ändå.
  • Ögonsminks borttagning från Nivea. Den funkar bra på mig, tar bort vattenfast smink och inga ögonfransar lossnar.
  • Ansiktsvatten från Aco. Tar bort dom sista resterna i ansiktet.
  • Rengöring och ansiktsmask från Neutrogena. Denna använder jag mest egentligen som mask och älskar den.
  • En Aloe Vera tvål. Gör rent på djupet i porerna. Denna är jag riktigt dålig på att använda :$
  • All About Eyes från Clinique. Den bästa ögonkrämen enligt mig.
  • Ultra Lift Pro-X från Garnier. Den är egentligen till för att släta ut rynkor. Dom har jag inte så många av än men den funkar bra till att återfukta.
Jag använder också en zit zapper från ELF som man har på finnarna innan man går och lägger sig men den kom inte med på bilden. Ni ser botten av den i högra hörnet ;)

Kommentarer
Postat av: Frida Pygmeisk - makeup

sv: Hej =) Jag använder en eyelinerpensel från MIST, har inte helkoll på vad det kostar tyvärr. Kram

2011-09-21 @ 14:33:13
URL: http://pygmeisk.blogg.se/
Postat av: fannyaxelsson

orkar inte läsa....... smsade med p förut ;)

2011-09-21 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0