I'm sorry I can't be perfect.

Gud vilket skönt väder det var idag. Kändes som att vara tillbaka i augusti.
Bebisarna var här när jag kom hem, så busade lite med dom innan jag cyklade till Lina där även Mikaela va. Vi drog till hugo för vi skulle träffa Julia och Roya. Jag och Julia nästan halvsprang till ett möte på skolan sen. Det var information från syon som vi hört typ 1290447 gånger innan. Rätt drygt med andra ord.

Efter satt vi kvar lite vid skolan. Mikaela, Julia, Roya, Madde och Durim kom så satt vi och chilla lite där. Vi åkte ut lite till Jössefors och "spökhusena", var väl lite kul ..;) Har precis kommit hem nu. Skönt att det inte är skola imorgon!!! Men känns nästan som jag ska åka dit ändå och prata med Annika, för jag vet fortfarande inte vart jag vill praoa.

Ska sätta på Grey's nu. Puss på och ha en trevlig kväll ;)
kolla mitt blodiga öra:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0