Be better than them? Not be like them.

Jag och Johanna kom inte längre än till hennes lekpark. Okej Johanna äger ingen lekpark, men lekparken vid henne.. Var trevligt att bara sitta prata och lyssna på musik. Jag är så dålig på det här med att lyssna när folk pratar, avbryter alltid. Menmen, förstår inte hur Johanna står ut med mig..

Har suttit nere lite och kollat på Transformers, men frös så mycket så täcket lockade. Ligger nu uner det, kollar på oth och ska snart tvätta bort sminket. Är himla trött, så jag kommer nog somna snart. Skönt det betyder att jag kommer nog att komma upp till morgonen då!
pussss:)

En bild från förra året, jag har inte förändrats ett dugg? Förutom att pirecingen flyttats lite mot vänster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0