August Favourites



Produkterna jag har sträckt mig mest efter den här månaden måste nog vara dom här:

Ögonbrynskugga och Gel från NYC- Skuggan passar mig precis tycker jag och är jätte enkel att få på plats. Gelen hjäper även stråna bra att sitta på plats under dagen.

Powder Brush från Cosmopolitan- Jätte mjuk och plockar upp puder bra. Applicerar det jämt över huden med mitt lösa puder.

Brightening Eye Colour Butternut från Elf-
Några av skuggorna funkar bra, några inte. Men den funkar bra när man har bråttom på morgonen och vill ha en enkel makeup.

Har ni några särskilda produkter ni använt mycket senaste tiden? Tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0