Åhhkej.

Ja, jag vet dålig uppdatering igår. Men en del dagar är det skönt faktsikt att inte blogga (Fast jag lovar att jag älskar det 99% av alla dagar om året.) hade lite huvudvärk och bara chillade. Men fick en pik direkt av Ponnyn idag.. Fuck her... Eller nej vänta nu, hon fyller ju år idag. Grattis söta :D

Skolan idag var jävligt chill. Hände inget särskilt liksom.. Men det regnade så grymt mycket idag! Jag svär, på en gång man gick ut fick man 9248842 droppar regn på sig! Jag var inte med på idrotten, men dom som varit var jävligt blöta. Bra val att inte vara med, min förkylning hade nog inte blivit bättre. Men sen när jag gick till bommarna blev jag lika blöt ändå -.-

Här hemma har det inte hänt något särskilt. Johanna kom precis förbi och hämtade något. Kan ni gissa vad?

Jo fan, det glömde jag! Min mobil är trasig! Knapparna har slutat funka, så nu har jag min gamla. Så tyvärr Johanna, även fast jag lovade dig så kan du inte få batteriet nu :( Men jag har fortfarande en lucka! Dock är den vääääldigt konstig hehe....


Efterrätten jag gjorde igår. Choklad mousse med brända mandlar, supergött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0