Can you turn my black roses red?

Min dator dampade förut så det gick inte att uppdatera :(
Johanna kom över på fika. Jag hade fixat frappucino till mig och Josse och o'boy med grädde och chokladsås till henne och Robert. Till det käkade vi vaniljmuffins med centerfluff! Det var gött kan jag lova. Men man blev jävligt mätt, är fan fortfarande mätt! (Kan ju dock bero på pizzan jag åt hehe....)
Har inte gjort något särskilt ikväll. Åkte till Mikaela där hon och Carro var så gick vi lite? Hehe. Satt på hugo och det var nog roligt. Vi följde Roya hem och nu chillar vi här framför datorn. Får se om vi sätter på en film eller något :)

Sov gott bloggläsare!

Först så såg dom inte särskilt goda ut....



...Sen såg det ut sär!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0