Probaly not.

Var kul på stan. Var ganska mycket folk, men det gick att ta sig fram iallafall. Var kul och träffa lite folk, alla verkade rätt taggade inför ikväll också! Jag köpte en mascara, lite läppjunk och örhängen. Min kamera på mobilen funkar inte, står "intergrings fel" eller något sånt.. Såg på Kicks att MUS kommer till Arvika :DDDDDD

Sitter och kollar klart på How to be nu och äter soppa♥ Träffade även en bloggläsare på stan! :D

johanna skickar inte bilde iår så den kommer upp senare

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

kul att du träffade en bloggläsare! :D



sv: hihi jag frågar bara "har ni några prover förresten?". Då brukar jag få gratisprover. :D

2011-10-02 @ 00:05:06
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0