Min ELF cosmetics samling: Läppstift


Classy/Seductive/Gypsy/Natural Nymph/Cool Coral

Jag har tre läppstift från "essential" linjen och två från minareal linjen. Fuck, borde jag haft med en penna jag har också? Nej den får vi ta en annan gång :)


Okej, dom vanliga läppstiften luktar underbart medans mineralerna inte luktar något. Ingen av som torkar ut mina läppar och håller sig kvar helt okej tid för en billig peng. Mineralläppstiftena känns mer som läppbalsam på läpparna än ett läppstift men ger ändå mycket färg. Helt klart prisvärda stift!

Vet intevad jag ska skriva om dom riktigt. Googla dom innan du köper för färgerna stämmer inte helt med hemsidans. Fråga bara om det är något ni undrar!


Swatches i sama ordning som stiftena står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0