I agree, I DON'T shop alot.



Malin var på Ullared i helgen och undrade om jag ville att hon skulle köpa med något. Har sett på några bloggar att folk som vart där köpt denna nagellacks borttagning för en billig peng där. Så jag skickade iväg ett sms och fick den med köpt!

Fick den för 32 kr, iställer för 100 eller vad den kostar i butik? Erika har haft den här ett tag och självklartt har jag fått testa den. Tycker det är ett jätte smart sätt att ta bort naggellack på (jag gör ju det rätt ofta) så får hoppas att det inte torkar ut mina sköra naglar och nagelband =)

Så Depend Dip In Supersnabb Nagellackremover, bring it on!

Kommentarer
Postat av: Addie

tshirten är från urban outfitters & sweatern är från topshop! c:

2011-10-18 @ 22:13:56
URL: http://addiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0